Pri organizaciji događaja često se desi da promaknu sitnice koje se ispostave kao krupni problemi tek na licu mesta. Rezultat: upravo ti “sitni” propusti obeleže događaj, a tada nema svrheobjašnjavati da nije bilo dovoljno vremena i da je greška na nekom drugom.

 

PRVI KORAK JE PRISTUPITI POSLU NA VREME!

Često se dešava da menadžment firme želi da uštedi na organizaciji, te da se više ljudi pita za svaku odluku,stoga je bitno definisati broj ljudi, vrstu žurke (koktel party ili žurka do jutra) i početi sa pripremama na vreme, bar nekoliko meseci ranije.

KAKO ODABRATI PROSTOR?

Prostor treba izabrati tako da odgovara vašim potrebama.Uzmite u obzir lokaciju, “zavučene” ulice i udaljeni delovi grada vam ne idu na ruku, zbog dolaska i povratka.Prostor takođe treba birati po broju gostiju i tipu proslave koji planirate. Naš City Hall se nalazi u samom srcu Beograda i napravljen je sa idejom da enterijer bude potpuno promenljiv pa je pogodan za sve vrste događaja od 60 do 800 stajaćih, ili 350 sedećih mesta.

OSOBLJE, PIĆE, HRANA, MUZIKA, FOTO I VIDEO?

Decenije iskustva u ovom poslu su City Hall-u pomogle u tome da odabere najbolji tim,bilo da se radi o konobarima, hostesama, obezbeđenju, tehničkoj službiili glavnom kuvaru, koga je posebna čast imati u svojoj ekipi, a to je master chef Raša Vlačić,koji će posebno za vas kreirati meni koji zamislite bilo da je tema cena, raznovrsnost ili luksuz…U saradnji sa renomiranom kompanijom Team System Music, za vas organizujemo muziku po želji.Bilo da su u pitanju klasična muzika, dj-evi, poznati bendovi ili pevači,ekipa TSM-a će taj deo posla završiti bez vašeg nerviranja i po najnižoj ceni.Po želji možemo organizovati fotografisanje i snimanje eventa u visokoj produkciji,kao i fantastični after party video kojim se možete hvaliti na društvenim mrežama,ali i koji će ostati za pamćenje.

 

POZOVITE NAS DA POPIJEMO KAFU U CITY HALL-UI PORAZGOVARAMO O VAŠIM ŽELJAMA.

+38163606609